//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Friendship Forever :D

Entry updated on Sunday 1 May 2011
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

'Kawan sejati itu ibarat tangan dan mata, saat tangan terluka mata menangis dan saat mata menangis tangan menghapusnya...Kawan sejati adalah kawan yg ada di saat kita senang dan susah, kawan yang menolong kita tanpa ragu/syarat...Kawan sejati adalah kawan yg tertawa bersama kesenangan dan menangis bersama penderitaan' Big Grin





FRIENDS ! hoho :) . aku ade mmbe yg pling aku sayang kat dunie nihh , dea org nih yg selalu ade d sisi aku .AWA ! ARE2 ! n ELIN ! kite org daa kawan 13 tahun doee . aku daa anggap dea org mcm adek beradik aku . kite org kalo susa same-2 . senang pon same2 ! sumpa mmg tanak kehilangan dea orgg . nihh lha mmbe aku dunie akhiratt ! sayang gile2 . kalo koragg ta caye , tak pee ! tapi . HANYE TUHAN JER YG TAWW BETAPE SAYANG NYER AKU KAT DEA ORGG ! KITE ORG MMBE 4 EVER N EVER ! sayang koragg <3 <3