//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Err' Boringg -

Entry updated on Friday 29 July 2011
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Agak membosankan laa , ary niy ta tau daa na buad ape . Alhamdulillah , pagi tdi selamat kebumi kan jenazah moyang aku :) . Semoga dea d tempat d golongan orang orang yg beriman . Hmm , 


Okay , now na story molly sikid laa weaa . Hihihi . Tarikh keramat 4/07/2011 ! Aku sayangg gile tarikh tuh . Hihi , korang sume tau kenape ? Cehh cehh . sebok aje kann .Secret kott :p . Alahh . kite na bgi tau segan laa :) Awak teke sendiri boley ? Okay , teke tau . ta teke kite lempangg awak cukop cukop -


Aku rase happy sangat sebab dapad berkenalan ngan dea uhh . Yeaa , aku tau perangai dea agak mcm setan  sikidd . Btw , kalo korang menilai diri seseorang tuh dengan perangai dea , korang tau takk hati dea cm ne ? Korang ta tau kann , okay ! Rmai jugak laa yg ckp perangai dea niy bodoh bodoh sikidd . Tpi bile daa kenal hati budi deaa , Baikkk sangaatt . carring pulak tuh . Ha'ah . Aku memang sukee dea <3 . #cehh . ayat gedikk  


Okayy , ta kire laa muke hensemm kea ta kea . Aku ta kesah sangat asalkan hati budi banyak baikk woo :) . #Niy kalo setakat muke hensem tpi hati banyak longkang ap gune jugakk kan ? Kitee na cite lgy pasal dea niy , tpi kan wakk kite segan . Yelaa kan . nnty korang kate kite over pulak . berlagak laa , bajet bagai -,- # Ehh , blog aku suke aty aku laa ngekk ! Nyer busokk nau :P


Hmm , kite ade bgi lgu kat dea tau . Tpi lgu niy dulu ade org kasik kt kitee . Konon dlu kate sayangg . Tpi last last dea yg menghilang tahh kemane , Penipuu pulak tuh ! Noww , AKU BENCI DEA ! Jgn d tnye kenape aku benciii == Lgu tuh banyak laa jugak kenangan maniss semase bercintan cintan dengan deaa , tpi aku daa lupekan dahh ! D sebabkan perangai dea yg ta jujoo , yg hidup na menipuu ! Haaaa . semputt |


Jap jap jap , na uploud laa lgu niy , Tunggu jap ehh ! Hihihi =)



Niy dea lgu yg kite bgi kat budakk tuuuuutttt :) # weaa , dga tau . kang klo kau ta dgaa memang kne bedokk ahh ngan aku . Nakk takk ? Haa , klo tanak dgaa . Jgn banyak bunyi lgy !


Pastuhh ade lgy tau ! Hihihi . Banyak sangat kan aku bgi lgu ? Ehh , punyer suke lerh ! Smpaii dea tnye kat aku 


Dea : Agak bape banyak na bgi niy ?
Aku : 20 . boley ?
Dea : Ehh boley , knape ta 100 jeaa ? Bia pekak tinge owg niy dgaa
Aku : Takyah laa na nganjeng sangat kan . Punyer suke lerh na bgi bape . Pulak lorat nau !
Dea : Ouh . yelaa yelaa . Bagi laa bpe banyak ponn , kang ngajok
Aku : sape ngajok haaa ? Kne makan jugak niy kang 
Dea : Ehh , agak kt uma takde pemakan keaa ? Sengkek nau lerh .
Aku : Ahh daa , malas na dgaa dea membebel . owg soh dea dga jea bukan ceramah berjeler jelerr !
Dea : Ehh bodohh ! Aku na dgaa laa niy . 


GRR ~ # macam hawaw kann ayat deaa ? Pehh , panass jeaa . Pasal itu punyer lgu boley bergadohh . Eley . kite takesa pon . Janji dea marah marah pon dea dga jugak lgu tuh . Haishh -,- bengong kan hidup kau ? Hahahaha :) AWAK ADA ? TAKDA KAN . !


Hihihi , okay lgu yg seterusnyerr :


HIhihi . niy laa lgu nyerr . Pastuh kan si tuuut cakap :


Dea : Ouh . best , ade mksud mendalam niy
Aku :Ha'ah , memang pon
Dea : macam kite berdue jea
Aku : Ehh yke ? RASE MACAM TA . 
Dea : Aku kate ade , ade lerh . kau takyah banyak bunyi 
Aku : Lantakk laa , pon kne ehh ! Baekkkkk :p


Hahahah , pon gadohh lgy ! Deaa suke gadohh ngan aku , Naek meyampah pulakk . Tulaa . KITE ADE ,AWAK TAKDE ! Daa , smpai sinih jeaa ! Nnty pape hal aku cite lgy okayy . #Kbaii . sayang bobo :)