//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



kite ade Mr Bulat ♥

Entry updated on Saturday, 6 August 2011
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Hey guy :) Amacam ary niy ? sehad ta awak awak sume ? Okay , kite arap awak sume sehad laa kan . klo ta sehad mehh laa dtg Klinik kitee , #kite dokte tau wak . Ta caye ehh ? #mmg soh takyah caye pon kay :D


Si kacak si cantek sume , ary niy kite na cite pasal Mr Bulat kite ♥ . kayy , kite ade Mr Bulat tauu . Awak ade ? Kay , kite tau awak jeles . Mr Bulat kite baek kay , ! dea ta jahat btw nakal jea kodd ! bytheway , Mr Bulat niy bukan BOFFIEE kite ehh . Membe aje :) so jgn salah anggap kay ! Kitee sayang Bulat kite niyy ♥ . yelaa kan :) dea kawan laki y boley d katekan gapat ngan kite laa , AWAK TAKDE , ! so senyap . D hari mulia ini bgi kite cerite kayy , ! Awak , dga jea ! Shuuuuuuuuuuut |


Selalu Bulat kite msg tauu , na d katekan ary ary laa jugak dea msg :) #yeahh , ite suke msg ngan dea , rase happy tauu ! Tpi sejak akhir akhir niy tak tahu laa nape ngan deaa , daa tak msg daah ! Bulat oiii , tau ta aku rinduu kau ! ♥ . kenape ngan kau niy bulat oii ? kau marah aku kea ? #soryy kay :( 


Btw , GEMOK kite selalu mara kite msg ngan BULAT ! Hasihh -- Mokkk ! tuu kawan jeaa laa #jgn risau aku tetap sayang kau mokk ♥ . Mok selalu mara kann ? #sabo jea laa . kite tahu mok jeles , ! tuu kawan je kayy , ! toksah na jeles jeles niy ! Rindu gile kat Mr Bulat akuu niy , semalam pegi TERAWIH #alim okay , ! nampak laa si Bulat niy . Cewaaahhh :) ampang sukee , Btw , kite ta pndang pon dea . yelaa segan cikk tauu ! selalu kalo dea nmpak kite tros dea coll or msg . tapi semalam takkk ponn :(


kau kenape bulat ? Ade masalah ? Cercitee ngan akuu -,- kan aku daa cakap , kite niy kawan ! susa senang kite selesai same same kann ? Habeh tuu nape kau mcm na larikan diri dri akuu ? Okay , kalo aku ade wt salah ta boley kea kau cakap sndri ngan aku ? Apee , kau tkot si GEMOK aku tu marah kau ? Jyeahhhh , tpi kau ckp ngan aku kau ta tkot dea kann ? Habeh tuu kenape niy ? Kite kan kawan weaa , asal taknak kongsi cite same same , ! kau daa jnji ngan aku kann !


Niy yg aku na merajuk niy , ! Kau ckp jea lebih , kau ckp bile ade masalah kea mesti kau cerita , tpi skang . ape jadik ? Fonee aku mcm sunyi jea dohh kau ta coll ta msg ! Selalu pgi2 yg bgi msg kt aku kau dohh ! Si gemok aku tuu memanjang jea tido ! Takpee , tanak cite pasal gemok aku ! Na cite pasal kau jea niyy !


Pelik pelik pelik ! yelakan , aku tau aku niy sape . Mmg laa aku takde hak na taw hal kau kann , tpi selalu psl family kau kau cite ngan aku , tpi errr' PELIKKKK ! kau mcm daa laen jeaa , Hmmm :( takpe aa yg penting aku taw kau elok elok jea kan . kau sehad jea kan BuLat ? kayy , aku tau , ! aku sentiase perhatikan kauu , !


- sayang Mr Gemokk - ♥ . - rinduu Mr Bulat - ♥