//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Budak sekolah

Entry updated on Monday, 19 December 2011
Entry got 2 VIP | Fly to top :3

Anneyong haseyo . Act , kite da lambat nak poie beli buku dekad sekola niee . *sempat lagi aku update belog* hikhok , nak poie pukol sebelas tapi aku belom mandy lagi . Untung laaaa >_< hahaha , kite buda sekolah lagi . Awakk ? Tawu lah buda buda SPM bangge takpaya sekolah lagi . Haha , Act . aku malas nak poie sekolah beli buku bagai . Tapi disebabkan kena pakse dgn mama . So terpakse lah pegi sebelom kena pancung :D . Biase lah  aku seorang anak yg baik . kena ekot ckp mama . Hikhok *perasan*


Ape kegilekan nak mandi awal awal cenggini . Hadoiiii , sejuk tahukk . Aku nie da mcm dekad london pulakkk xD Takpe lew takpaya ge london lagi . Malaysia nie haa da sejuk . Membazir duet jew kalau kauorang pegi . *ape aku mencarut pepagi buta niee* . Btw korang caye tak rinie aku bagon awal gilaaaaa . Bangge wehhh . Dlm cuti sekolah niee kan takpena aku bagon awal . Hahaha , *mengaku doee* 


okay lah wehh . Rinie entry pendekk jew . AKu da kena bebel dgn mama sebab tk mandi mandi lagi . Hahahahah , Btw . kat buda buda sekolah . Poie beli bukuu sebelom terlambat *aku belom beli baju sekolah leww . Hikhok . Kbaiii , Assalamualaikum . Kamsahamida :*