//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Hye , Titew tenga saked . Awak ada tahu? Saked sangat :'(

Entry updated on Wednesday 18 January 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Kita tenga saked niee. Awak ada kea dekad dengan saya? Takda kann? Kita kena tanggong saked kita sensorang. Sukanyaaaa . Awak, saked sangat. Tadi dekad sekola kan titew kena injection. Kita nages, buda buda nie sume tengok. Kita segan but kita abaikan aje. Sumpah tak tahan. Saked sangatttt :'( . *aku saja cerita* . Lepas injection tuu kita berhenti nages sebab tak saked time tuhh. Then masok kelas tetibe tangan kita tak dpt bergerak. Then kita tido dalam kelas sebab nak tahan saked tuhh :/ 


Masa belaja pon kita tak boleh nak tulis sangat. Kita letih pluss saked. Dalah ada koku, kita kena tahan saked bape jam tuhh. Kayy, sabar :D . Balek rumah kita teros menages. Mama marah tapi kita nages jugak. Tak tawu lah jiran sebelah denga ke takk . Kita mmg tak tahan sangat . Kita nages and teros nages. Sampai kita tertidur. Kita tido lama gilaaa. Then bagon tangan tak boleh angkat. Kita nak mandy time tu nak pegi tusyen, tapi kita tak boleh. Tangan kita tak boleh gerak wakk. *sedih niee* then kita nak salin baju pon mama yg tolong. Nak pegi tusyen kena bwk motor pon kita tak larat. But taon nie kita Pmr, so kita kena berkorban masa siked tahun niee. Kita tak kesah ponnn .


First kita tanak pegi tusyen but mama surohh. Then kita terpaksa pegi dengan menahan saked saked nie. Nak buad cane kann, kita tahan jeww. Balek tusyen kita ngadu dekad mama yg tangan kita saked lagi. Now tempaat injection tuu dah bengkak then mama sapu ubat. tapi bengkak lagi lahh. Esok pon tk tawu sekola ke takkk. But tangan kita dah okay siked niee . *dah boleh taip taww* Kebas pluss lenguh tanagn kita. Kita mengantuk nak tidur niee. Kita nak cakap something . KITA DAH DEACTIVE FESBUKK . YEAHHH , AWAK AWAK AND AWAK SUKA KAN? OKAYY , THINK ABOUT PMR. NO MORE FB . JUST BLOGGIE JEW KITA SELALU ON. KITA TAKDA TWITTER. APA BINATANG TUHH? SIAN TITEW KAN DAH KETINGGALAN ZAMAN. KITA MAEN YOUTUBE JEW TOKK , K LAHH . NGANTOK . Tangan saked lagi niee. Doakan tangan kita baik baik jew kayy . Buda Fb , i will miss you guyss! Kalau kita ada masa or kita rajen nak on balek acc tuhh , nnti kita onn kan kayyy . ILOVEYOUUU :* *aku sayang semua org, jgn tnye kenape lah kan* .