//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



shitt -,-

Entry updated on Monday 2 January 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Anneyeong . Erkk , dah dua hari demam :/ Shitt! Aku tak sukaaa . Bila nak baek niee ? Hohoho . Dalahh hari rabu nie sekola . Pehhhh! Lagi lah mengancam habesss . Malas nak poie sekola tapi rindu nak belaja. Acano tuu? Okengg, korang dah ready kea nak sekola? Dah get ready? Satu Dua Tiga !!! Serang sekola lah ape lagi *ape aku mencarut niy* . DEMAM DEMAM DEMAM -,- . Tenga demam pastuhh aku kena tinggal pulak tuu . Ohh , sangat menjengkelkan ~ Tenga syok syok tido tetibe dapat call dari Mama . Then angkat lahh 


Mama : Adek, dah bagon belom?
Aku : Belommmm . *dengan sore yg agak merdu* Haha 
Mama : Mama dah gerak niee, nanti bagon Mama dah masakkan bubo tuu. Makan, lepas mkn bubo makan ubt demam. Ubt selsema dgn batuk pon ade skali.
Aku : Alahhhhhhhhhhhh , kate leww kena tinggal dekad ruma sensorang -,- Ubt tuu pil kea air?
Mama : Dah kau demam, dok ruma jewlahh . Air, pil dah habess . Kang kalau pening panadol ade ats peti. 
Aku : Adek mane geti mkn ubt air -,-
Mama : Makan jewlahh, mne nk sembuhhh .
Aku : Yelewwwww . 
Mama : Dok ruma jgn nak mengayau. Mama balek mlm kodd. Nanti kalau takot tinggal sensorang pegi ruma are are . 
Aku : Kayy , jgn balek lewat sangat adek takod niee -,- 


Arghhhh -,- konklusinya : AKU KENA TINGGAL SENSORANG DEKAD RUMAH! Rasa nak menagis pon ada niee . Tapi nk buad cane kannnnn . Tuu lew naseb org demam . Tak dpt gua ekot pie antar abg and kaka :'( . Malam tadi sumpah pening gileee . Dalah tenga demam pastuhh kena kemas buku bagai -,- balut buku lah ape lahhh . Pastu tetibe dpt msg dari Amer , dlm pukol 2 pagi camtuhh lew . Egtkan ape lewww . Gupenye Hi, please call me back. Okenggg, dgn segera tepon dea . Mase gayot dgn amer demam kurang siked . Hhahahaah :D . Mengada betol demam aku niee . Okengg lahh . Aku demam niee , mls nk taip pepanjang . Esok dah sekola. So , Selamat Kembali Ke Sekolah Yea :D . Tahun nie aku Fom3 . So, buda buda Fom 1 tahun niee, Jgn nk gedik . Aku pancung kepala seko seko kalau ade yg gedik! Hahahaha . Baiiii . lapchiuuamer :*