//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



I Still Miss Him :'(

Entry updated on Saturday 10 March 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Hi, Annyeong. You know what? I Miss Him again again and again! WHY? WHY? and WHY? Aku dah penad lah wehh asyik rindu kau tapi kau tahu ke? Takan. Aku rase aku nie macam SS pulak. Rindu kau sensorang, sayang kau sensorang. WHAT HAPPEN TO ME RITE NOW? Sumpah aku penad macam niee. What the fish! Kau tahu tak petang tadi aku tidur then tetibe aku mimpi kau. Btw nasib baik mimpi tuu mimpi yang sangat indah :/ . You know what, aku mimpi aku dengan DF bersatu balik then kiteorg coup macam deduluu. Ohmayyy! Sawettttttt :D. Kiteorang jenjalan sesame, makan sesame. Anything we do all same :) yeahhh . Awesome rite? I'm very happy. Aku hope sangat mimpi aku tadi jadi kenyataan. Aku tak paham dengan keadaan aku sekarang! Kenapa aku perlu rindu kau sedangkan kau dah happy dengan life kau sekarang? KENAPAAA :'( Ramai bebudak nie cite cakap kau dah coup dgn budak tuuuuutttttt. Time too aku rasa macam nak nagessss jewww :'( *depan echa aku nages, aku pon tak tawu asal* Ya Allah , rasa hancur hati aku nie. Then aku terfikir, macam nie kea kau rasa masa kau dapat tahu aku coup dengan shuk dulu? Macam tuu kea perasaan kau? hmppppp, hati aku rasa macam dirobek robek. Hahahaa. Lama tak jumpa kau. Masetuuu, budak budak nie gaduh dekad tingkat atas kau ade. Aku tak sangke lak aku dapat jumpe kau even sekejap. Kau tawu tak time tuu aku happy sangat walaupun  aku jeling kau? Dalam hati aku kau tahu macam mana? Rasa nak berjoet joget jee > But hati aku kau takan nampak even besar sangat cinta aku dekad kau sebab kau dah ada yang baru :) . Oknow, aku nak try lupakan kau even aku takboleh sebab aku terlalu sayangkan kau. Kau tahu tak, apapun yang aku buad aku mesi ingat kau. Ape bodoh sangat aku nie kannn!