//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Im Happy Without You My Past Lover.

Entry updated on Friday 30 March 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Percaya tak percaya tak? Kite dah boleh lupekan DF yg kite paling sayang uwwwww. I dunt know why~ Tapi sumpah dah tak ingat dea lagi. Maybe kite dah boleh terima shuk seadanya dalam hidup kiteewww. Thanks shuk! Now, macam dah tanak jumpe DF tuu lagi. hehe, nak pandang pon rasa tanak. Kitew pon tak tawu kenape. Alhamdulillah lah kan, kitew dah berjaya jugak delete dea dalam hidup kitew and save shuk pulak. Lepas tuu transfer sayang kite semua nie dekad shuk! Yeahhhh, I'am very very very happy. Rasa macam nak hentak hentak kepala jew nie> Nak buad ape mengharap cinta yang takan menjadi milik kite rite? HAHA. so now, takpaya lagi nak melalak malam malam and layan jiwang bagai. Shuk cakap ' takpaya dok syg and tergile2 kan org yg kitew nak sedangkan dea takpena nak hargai kitew' Betul jugak kan kan kan? Key, saya sayang shuk!