//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



banyak pening -.-

Entry updated on Friday 6 April 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Assalamualaikum to Muslim and Anneyeong to Non-Muslim. Okay, banyak pening ahh kau nie pakchik. Ishhhhh , macam macam seh sekarang nie aku pon tak paham. Hmppp, kenape shuk dah laen? Sekarang benda yang bukan bukan dea cakap. Now dea demam. key act tanak gangu dea but dea yg gedik nak msg. Dah tahu demam tidur jelew eak tapi takan nak biarkan dea sensorang time dea saket kan? Takpe takpe kite teman jew dea nie haaa. Asal bahagia cukop lew. Sejak sejak akhir nie kan kan kan, shuk pelik sangat .. asyik cakap pasal mati. Okay, memang tak salah kalau kite ingat mati aku pon ade terfikir jugak, macam manalah aku mati nanti but sometimes tak baik kalau kite pasal macam tuu kann? Kite yg hidup sekarang nie patut bersyukur and teruskan hidup rite? Kire untung kite hidup sampai sekarang, thats mean Allah nak bagi kite peluang untuk membaiki ape yang kurang. Tadi belajar Psk then ade terbace ayat niee 'kehidupan kita pendek dan akan menjadi lebih pendek jika kita  tidak tahu erti dalamnyaa' Korang paham tak? Kalau tak paham mehh kite terangkan. Thats mean, life kite nie sebenarnyaa pendek but masa yang pendek tuukan menjadi lebih pendek kalau korang tak reti nak menghargainya. OKay, contohnya lah kann korang dapat satu peluang tuu and then korang lepaskan peluang yg ade gituuu jewww. Act, korang sepatutnye gunekan peluang yg korang ade. Kire bersyukur kann :> Aku cakap niee aku bukan aku nak nasihatkan korang or what, niee jugak nasihat untuk diri aku sendiri. Kalau taksuka kenape bace tadi? Lempang kang -.-