//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



kite kannnn ....

Entry updated on Friday 20 April 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

K tengok tajuk kite now! Hmppp, istillmisshim. Who? DF kot. Kenape nak rindu dia kan? Ya Allah, aku ingin lupekan dia tapi kenape tak boleh. Kau bagilah aku kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi segala cobaan dan dugaan mu Ya Allah :'( . Sedih lah cenggini, asyik asyik ingat dia. Shuk pesan kalau jumpe DF senyum jew, buad dia mcm kawan biase. K masetuu nmpak DF nie then senyum lah tapi lepassss tuu terus rindu dia balek. Cadangan shuk tak boleh pakai. Poodahhh -.- And lagi satu masalah adalah my Brother yang macemm harem. Sangat lah sabar dapat abg mcm dia nie. Sabar k Maton? Dia abg kau kan. Papepon dia abg kandung kau! *saket hati yang teramad sangat sampai tak boleh nak kata apa apa. Aku paling tak suke kalau dia balek dan jejak kan kaki kat rumah niee even sometimes aku rindu dia tapi aku tanak tengok muke dia. k kau abg aku dan aku adek! Kalau lah aku niee atas kau dah lame aku sepak terajang kau sume bang. Cume aku takda hak jew. Jangan ingat kau abg kau boleh buad sukehati kau jew. Perasaan orang lain kena pk jugak. Jangan nak mengada sangat! Time kau pokai sume pandai kau nak gedik gedik mintak mama duet tapi cuba mama tak kasik? Kau nak meradang tak tentu pasal. Wehhhh, mama bagi tuu sebab mama sayang anak dia lah weh! Kau ade otak pk. Dedulu ayah antar sekola agak tak belajo ape? Banyak kali mama nangis bagai pasal kau tapi kau dengan perangai dulu kau! Cube ahh pk siked pasal mama. Walau macam mana pon perangai kau tapi mama still boleh terima kau sebab kau tuu anak dia. ANAK DIA paham tak! Susah kalaau dapat anak yang tak paham bahasa lah. Papepun aku selalu doa agar Tuhan bukakan pintu ahati kau untuk kembali ke pangkal jalan. Amin ..