//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Saya benci dan teramat benci ~

Entry updated on Saturday 7 April 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

You tell me tell me why , you show me show me why !! Okay, saje nak nyanyi. Aku sebenarnya benci benci dan teramat benci. Kenape sekarang baru kau nak berjangkit dengan aku? Tak senang dudok ahh cenggini. Aku paling benci kalau kena selsema. Semak tahu semak? Key, sabar jelah yang mampu. Arini tak msg shuk pon. Kesian deaa. Tadi tusyen tetibe fone saje nak manje manje aku then balek cas tengok ade msg shuk. Lepas tuu tertidur pulak tak sempat nak reply text dia. Banyak kali dia antar text tapi aku membongkang pulak. Pastuh ingatkan lepas bagun nak antar text tetibe Maxis jeles, nak manje manje dengan aku lettew. Kredit takdaa ngok. So, tak text lew shukkkk. Then shuk antar text 'I LOVE U my dear' Ohhh, melting gilaaa wehh. Petang tadi hujan so malam nie best tidur. Nyenyak rasanyaaaaa :> sebelum tidur baca text dulu dulu yg shuk penah bagi. Kelakar key kelakar. HAHA, saranghae shukri :* Saya sayangkan shukri walaupun awak awak semua taksuka dia. Saya tahu boyprend saya tak hensem tapi kita tetap sayang dia macam kita sayang family kita. Pahal? Jeles? Godieeee -.-