//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Sayang! kekal jugak kita kan ...

Entry updated on Wednesday 4 April 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Hai sayang sayang kite semua nie. Today kite nak cakap yg arini Annevesery titeww. *Betol ke aku eja? Lantak lah kan.* Arini 4/4/2012. Genap 9 bulan kite kenal awak sayang. Okay, walaupun banyak dugaan yg aku tempuh dengan kau but kau still sabar and sayang aku kan? Terharu tahuk tak. Dalam masa 9 bulan tuu banyak yg kite dah lalui kan sayang? Dah bape kali kite asyek putos coup putos coup but noww? Hehe. Kite together balek kenss. Walaupun dieorg tengok perangai kau macam shayyytonn siked tpi aku lebih kenal diri kau macam mana. Kau punyaa manja semua tuu aku jew tahu. Biarlah orang nak cakap ape pasal kite yang penting kite kekal sampai bile bile. Aku harap kaulah jodoh aku. Cehhhhhh, ayat tak menahan :> Even sometimes kau niee degil yaaa amat and  membuatkan aku benci kengkadang tapi aku still sayang kau. Aku suka tengok kau kena buli dengan aku. HAHA, ingat tak masetuu aku merajuk dengan kau? Lepas tuu aku suruh kau cakap 'Iam sory' 100 kali then jerit kuat kuat. Sumpah tak sangka kau buad dohhh. Aku tahu leww kau sayang aku. HAHA, okay lahh macam dah over pulak :> Haha, untuk yang terakhir ILoveYou Muhd Shukri Bin Ismail :-*