//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



sayang?

Entry updated on Saturday 9 June 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3

Ape jadahnyeeee tengok bola niee? Haaahaha, kemain lagi semua eh tengok bola bagai. Tak layan K tak layan. Haha, Well, i sokong Malaysia jeee. Only Malaysia *perli . K tak boleh tido amacam niee? SEsaje update, hmmmmm shuk nie bateri kong pulak. Bosan K bosan gilooooooo *goyang bontot. Hahaha , jelesnyeee tengok couple2 niee suwitttt sangat :3 Hmppp, btw nak cakap imiss my Bff so much. Lama tak lepak beb! lama tak menggila dengan korang xD Malam niee aku bosannnnnnnnnnn -.- apo nak buek nie? K unl fb macam dah takdo function dah... takdo orang pun nak chat dgn titewwwwwwwwwwww *simpati cikettt. *you are my sunshine, my only sunshine, you make me happy :D HIHI, lagu nieee fabereeetttt Awa. Layankan ajeee, da laaa. Nak poiee layan my skandal. Hihi, jangan jeles. AKU ada KAU adoooo? *goyang bontot 10 kali.