//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Back to normal :D

Entry updated on Wednesday 26 December 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Hi everybady :) Arini update lagi. Macam biasa laaa ada cerita ni. Firstly , aku tetibe rasa sedih bila bace blog waput. Seriously! AKu harap dieorang boleh bersatu balik mcm dedulu. Shuwitttt dok! Please korang. Hm zayn ni pun satu. Takpe aa, tu korang punya hal aku sebagai membe hanya boleh doakan tok korang je. Aku harap korang get back balik k yang :'). Hm see the title? Back To Normal? OMG. What means? Cer laaa teka. Haha well i dgn shuk daaa berbaik daaaa. Hehe suke tu mmg suke la. Yela aku tahu salah aku tapi dia pulak yg mintak maaf. Pelik kan. Memang dah biase shuk cakap. Kalau ada something happen mesti shuk yang mintak maaf dulu bukan aku even tu salah aku. See? Baiknya diakan? And dia cakap dekat aku dia akan cube jadi yang terbaik untuk aku. Sepatutnya aku yg kena cakap macamtuh kat dia bukan dia. Act, dia memang yg terbaik. Aku sebenarnya yang bersalah dalam hal ni. Aku cakap dgn dia yg aku ni taksuka sgt msg and pegang fone. So tu laa pasal dia tak text aku dia takut ganggu. Hm patutlaaa. Penat aku tunggu dia. Hehe :D so shuwitttt ^^ . *Melting gilaa ni weh. Eh over pulak daaa. Pastu lepas dah msg punya msg terus back to normal macam biasa. I'm so happy! Yang takleh blanye shuk boleh cakap 'jgn update status bukan2 nanti mak marah'. Hahahaha. Tak memasal je kan. Hm nasib baik kiteorg tak clash. Kalau laa clash tadi sumpah esok bengkak mata. Alaaaa faham-faham jelaakan. One thing je aku nak cakap I Love Him So Much. Truely! He is the best thing that i ever had. Shuk cakap bila dia dah baik nanti dia nak hang sesama. Tak sabar pulak rasanya xD Next year dah Form4 pastu From5 SPM habis sekolah terus kawin. HAHA. Takda laa just joke. Kena sambung belajar dulu lepastu cari kerja In Shaa Allah i want to be A Doctor! Moga-moga cita-cita aku kesampaian. Amin. kumpul duit banyak-banyak bawak mama ayah pegi haji , belikan mama ayah banglo besar and then ada lagi rezeki aku pulak pegi haji and then pegi korea! That all my dream! Aku akan berusaha bersungguh-sungguh. Cehhh *Azam2013 tokk. Ok laaa malam ni rase mcm kne tido awal tak thu kenapa mata ni mengantok sgt. Bye awak :)