//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Eiiiii tak tahu nak cakap .....

Entry updated on Monday 24 December 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Hi , ualls semua. Jam menunjukkan pukul 1:27 a.m but i'm still cannot sleep. Hm why why and why? Okay, memang sejak akhir ni aku asyik tido lambat. Asyik ngadap lappy dgn computer je. Buad apa? Onl Fb , twitter , update blog and tengok RunningMan. Aishh tuu jelaaa keja aku sekarang. Bosan gilaa tahu? Okay , maybe esok pegi beli buku dgn geng. Yeyyeah beli buku. Haha excited ye dak? Malas malas malas -,- *Ishh sudah sudah laa tu maton dgn malas kau tu. Hari-hari aku rindu Shuk.Eh? Ye, memang aku rindu dia gilaa TTT. Tak tahu dh nak cakap mcm mana lagi. Aku still menunggu dia ni. Wait wait wait :'( aku sabar tunggu je bila dia nak text or call aku. Tadi masa kt Melaka aku call dia tanye beg aku ada lgi ke tak kt dia. Lepas call tu aku fikirkan dia akan terus msg aku tapi rupanya tak. Sumpah bengang gilaaa. Shuk selalunyaa kalau aku call dia sekali after that mesti dia text aku now dah tak. Now semuanya dah berubah. Apesal ek? Maybe something happen kt dia kot tapi dia tak cerita kat aku? Haaaa , maybe! Ingatkan lepas balik shopping tu nak straight je pegi uma dia tapi dia kata esok. Dia cakap mak dia takda kat rumah. Pelik tak? AKU BUKAN NAK JUMPA MAK KAU PUN. Double err! Aku ni nak amek beg je. Poodah. Aku pun ikut je cakap dia. Haha sengal jugak kan? Every nite sebelum tido mesti belek-belek handfone , baca balik msg msg dia yg shuuuwittttt. Hihi rindu yang dedulu tanak yg sekarang! Shuk pernah tanye ape 'kekurangan' dia semenjak jadi boyprengg aku ni. And aku apa lagi straight to the point je. Aku cakap je apa yg aku tak puas hati. Nasib baik dia boleh terima. Lebih baik kita jujur kan? Hm pastu dia cakap dia boleh ubah diri dia. Yeje? but now what happen? Manatah janji janji. Aku selalu pesan kat shuk kalau tak boleh tetapi janji jangan nak berjanji-janji dgn aku. Honestly, aku memang tak suka orang yg MUNGKIR JANJI. Memang menyampah gilaaa! Ni one more story, tdi masa pegi Mydin mmg sesak gilaaa ah. Ramai gilaa org maklumlaaa kan ramai shopping beli baju sekolah. Da laa nak bayau tu kena beratur panjang gilaaa. Pastu ada makcik ni wah selamba dekk je potong barisan. Pastuu mak aku ni pun ckp laa dgn dia soh beratur pastu dia ni haa boleh pulak cakap 'asal pulak?' dgn muka marah! Nasib le time tu aku takda kt situ sebab tgh beli aiskrim kalau aku ada mmg aku maki je dia kt situ. Sesuke kau je nak marah mak aku. Sakit pulak hati kita ni ><. Okay lets stop here. Selamat malam awak :')