//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



This time!

Entry updated on Sunday 23 December 2012
Entry got 0 VIP | Fly to top :3



Assalamualaikum. Hi guys! Lamanyaa dah tak update belog busyukkk ni xD Seriously memang rindu gila. Dah laaa banyak yg happen kat aku ni. Tak thu dah nak ngadu kt sapaa lgi. Dulu kemain lgi selalu jah update belog. Hihi now? Ok I'm back! Haa , you know what i dgn shuk already 1years 6month. But , nothing speacial happen. Macam biase je. Sokay. Kiteorang pun sekarang ni not like 'couple'. Why? Because in 1week gitu laaa kiteorang tak text. Amboi lama kan? Bukan 1week i think lebih dri tu. Hm aku ni jenis mmg tak suka pegang fone, Dia ni tak faham ke ek? Hm sedih gila kan bila not 'boyprengg' kita yg really faham kita but orang lain. Double what? Orang lain? Yeah orang lain! Aku ingatkan dia ni tahu semuanya tentang aku tpi terbalik beb. Hm acano tu? Sokay. Forget about it. Now aku nk tengok sapa yg cari sapa nanti. It up to you. Aku boleh je hidup kalau takda 'boypreng' dalam hidup aku! My friends ramai cakap fikir masak-masak. Nak fikir masak macam mana lgi ni? Sampai dh lembik-lembik ah ni dok fikir sampai masak! Ye, i love him. Love him very much! But bpe lama lgi aku kne tunggu dia? Hm aku pun sekarang asyik nk hangen je. But aku selalu cakap dgn dia if tak tahan dgn aku lepaskan aku. Aku tak kesah sebab sometimes i always mad at him without reason. Aku tahu aku salah. Tapi biarlah dia benci aku. Biarkan... nanti bila dia dah bosan dgn aku mesti dia lepaskan aku ye dak? Agaknye mesti dia menyesal kot kawan dgn aku? Hmmm takpeee. Dia ramai orang sayang *Mak aihhh tacing ni. Ualls tahu tak, aku sangat sangat terkejut bila dia cakap macam. Agak aku ni takda perasaan ke? Doublr errrrrr! Sabar jelaa kan. I know i'm stupid! Puas dah? K chill :3 Okay la hari pun dah tersangat malam. Haha sejak due menjak ni aku asyik tido lambat je knape haaa? Asyik takleh tido je. Maybe i miss him. Kot?? Hihi , goodnight all :') love you.