//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



2013 :')

Entry updated on Tuesday 1 January 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Happy NewYear Guys! Sempat lagi kan nak wish? Hihi semalam sambut dgn membe happy dok walaupun hati sakit. Haha menangis dalam ketawa. Eh? Ok forget about it. Dalaa lepak dgn membe sampai pukul 2pagi kot. Haha gilaa. Lepak dgn ejol , lan , and abg anis suraya(tk thu nme die). Kalau dh jumpa dak ejol dgn lan mmg biol laa kate kau. Aku asyik gelak je nak nangis pun ade. Lan cakap aku lidah pendek! SIAK. Haha tak habes kena perli je wei. Sumpah bengang -,- Btw best lepak dgn korang.Hm,Azam 2013 act banyak kot tapi yg important gilaa aku nak focus study. Hm tanak kecewa kan mama ayah lagi. Cukup laa PMR aku dah teruk nak mati tu. Hm study study. Mama cakap walaupun Form4 takda exam jgn main-main! Haaaa , ingat tu. Esok bermulaa kehidupan aku sebagai seorang pelajar :') Excited/Sedih/Gembira/Takut/NakNangis/Malas hm semuanya ada. Haha esok pun tak thu nak bawak apa pegi sekolah. Bawak diri jelaa kalau mcm ni.  4/1/2013 nanti annivesarry dgn shuk. 1years7month. Tapi i guess takan berlalu apa-apa. Trust me! Nothing happen punyaa laa. Kenal sgt dah. Takan berbaik kot. Lantak laa. Tapi aku harap dia wish asyik aku je ingat annivesarry biasalah laki kan. Tapi jagalah hati kite nk sikit ek? Nampak sgt mcm dia tak ambil kesah? So what? Hm abaikan. Ok laa hari dah malam esok dah kena bangun pagi-pagi. Aku dale selalu bangun pukul 2petang. haha esok kena bangun pukul 6.30 pagi DOUBLE WHAT? IN SHAA ALLAH I CAN! Haha. Nites ualls :* Semoga 2013 ni lebih baik dari 2012. Ambil yg keruh buang yg jernih. Eh? Haha terbalik pulak. Hihi kbye.