//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Forget about the past :')

Entry updated on Tuesday 15 January 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Assalamualaikum :). Dah berhabuk kot belog ni. Hm sokay dah lama tk update. Hihi, now new entry! '2013' MyNewLife. Takda lagi Maton yg dulu. What means? Hm berubah sikit demi sikit. Berubah pasal apa? Tak, sekarang ni... jap lagi laaa cite. Haha! Firstly so sad gile kot mase 4/1/2013. So sad! tak sangka. Tapi takpe, tengah belajar memahami laa katekan. Walaupun sakit hati :'( Hm  tuhan je yg tahu ape yg aku rasa time tu. Rasa nak maki, baling kosi,baling kapak sumenye ade time but aku buat apa? JUST CHILL. SMILE AND SMILE. SABAR OKAY. Now aku tengah belajar lagi.Belajar apa? Tengah belajar memahami, belajar menghargai dan sebagainya. Dulu mmg aku tersangat kuat tacing, sekarang pun sama but tahun baru ni kurang sikit. Hm aku ni pulak jenis yg susah nak dipujuk. Welsss, perempuan kan. Baru sweet sikit. Kesian shuk. Hihi, tapi die agaknye dah tahu kot perangai aku mcm mana. Die pernah cakap die letih/penatdgn aku. Why? sebab aku kuat merajuk! But now aku dah ckp dgn die aku akan kurangkan sikit merajuk tu. Sikit laaa :> Rindu KAMI yg dulu-dulu. Seriously beb! Tak tipu nk yg dulu. Hmm. Kalau laa masa boleh berputar balik kan syok. Hm takpe laaa redha je k. I try my best for him :') Semate je untuk shuk tau. Tapi lelaki ni pun kena tahu one thing ni tau. Hati perempan ni mcm kain, bila kain tu basah lambat nak kering, macam HATI perempuan jugak, bila dia sakit hati lambat nak sembuh. Kadang kala ambil masa yg lama. Sebab tu bila diaorang dah hargai kauorang, tolong hargai KAMI balik yeeee wahai Adam :). Okay laaaa benci cumi. #Kami TeamKiwi takan terpisah </3