//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Kenapa dengan dia? *blurr

Entry updated on Saturday 19 January 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Hi, Assalamualaikum. Hm sedih sedih sedih. Tak habes-habes dgn sedih kn. So sad life :) Haha. Senyum jelaa maton apa boleh buat kan. Dia dah lupa aku ke? Aku harap tak. Really miss him. Tadi tengok gambar dia, rasa nak menangis pun ada. Rindu sesangat kot. Nak call dia takda kredit pulak. Maxis ni mcm gampang tarik kredit aku. See? Susah aku nak contact membe. Seriously nak tukar Digi. Muktamad! Sakit hati je ><. Okay, sebenarnya nak cerita pasal shuk tapi...... hm takpa laa forget about it. Kang kalau nak cerita habis banjir lagi ni kang. Masetuh gaduh dgn dia lagi. Aku baru nk berubah demi dia tapi bila dah jadi mcm ni terus aku putus asa. Kenapa dia tak support aku? WHY! Aku baru je nak belajar memahami bagai, dia pun kena laa faham sikit kan. Hm biarlaa dia, janji awak happy ok? Mula-mula okay je tibe bab 'PEREMPUAN' tu terus aku sakit hati. Gile tak sakit hati. Aku memang tak suka dia! benci gilaa doe. Nak cakap perampas kang marah tapi dia mmg suka shuk. Takpe le, semua orang ade perasaan kan? Kite ni mana boleh nak halang. Abaikan -,- Masa gaduh dgn shuk, malam tu ayep call. Dalaaa tengah nangis, bila ayep tanya kenapa aku just cakap 'Nothing' 'Takda pape' Iam okay' Jangan risau'. Tu je yang mampu aku cakap. Dalam hati ni padahal TAK OKAY. AKU SEDIH. RASA NAK HENTAK KEPALA KAT DINDING. Lagi ayep tanya lagi laa airmata aku mengalir dengan lajunya. Fuyoo deras beb! *ayat BM* Rindu Cikgu Zamani. Hmm tetibe* Rasa macam nak baling kapak pun ada ni. Jap onemore thing. Aku pun rasa macam nak bakau je umah cumi menyampah nak mati tahap babun nak beranak. Bye :'(