//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



AKHIRnya :')

Entry updated on Wednesday 27 February 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3



Assalamualaikum. Today i feel so stupid. Errrr :3 why? Hmmmm. tengok gambar dekat atas tu? Siak betul! Terus aku jadi sedih balik :'(  Ok akhirnyaaaaaaa. Hm 4/7/2011-24/2/2013. Sampai situ je ceritanya. Lepas ni dah takda nak buka buku baru dgn dia. Kali ni memang betul betul. Serious! Ye, aku sedih gila bapak nak mati. Aku nangis macam orang gila bila dia cakap mcm tu. *sumpah tak sangka* Kan lagi bagus kalau dari dulu dia cakap macam tu. Hmmmm. Dah la time reply text dia aku menangis macam orang bodoh. Airmata asyik jatuh je pehhhh sampai aku tak tahu apa yg aku taip. Text punya text kitaorang decide too break off! Aku rasa macam nak kill je dia uh. Hmmmm. Esoknya dekat sekola aku menangis depan budak-budak ni. Pehh segan je. Tapi dah tak tahan ek, apedehal :3 Aku pelok waput dari dalam perhimpunan sampai kelas. Ramai tanya kenapa dgn aku but i say NOTHING. Hmm biarlaaa kan. Lagipun benda dah lepas. Aku nak lupakan dia. Aku tahu susah tapi tetap nak cuba. I'm trying :'( Kalau boleh aku dah tanak ingat dia lagi sumpah perit. Sangat-sangat perit. Seriously :'( Lepas kejadian tu *ceh kejadian haha* aku fikir fikir balik, sumpah mcm bodoh tak habes habes nangis pasal dia. Aku dah janji dgn diri aku sendiri yg aku tanak dah nangis pasal dia. Hmmm. Tadi dalam kereta i say to my mum ''owg dah putus dgn shuk'' pastu mama cakap ''eh dah kenapa''. Entah le dia uh, biarlaaa kan *ketawa*'' Mama suruh cerita and then aku pun cerita la dari A sampai Z. Sumpah doe sumpah. Aku ingatkan tanak nangis tapi bila cite dgn mama tdi sumpah aku nangis. HAHA siak punya airmata! Kakak cakap cani ''takpyah le dek nak sedih sedih, kalau dia dh buat kau mcm tu''. Aku senyap je tak tahu dah nak cakap apa. Poyo doe. Takpaaa laa. jodoh takda kot. Biarkan k biarkan. Aku OKAY je. Dah maton takmoh nangis nangis lagi k? Smile always :* k ommei angat! Hmmmm jap. Ada lagi satu ni. Akhirnyaaaaaaaaa :))))) Eh apa? Ada laaaaa. Hihihi bye bye love u ''hmm hmm'' HAHA :*