//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Poyo

Entry updated on Thursday 14 February 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3



Hi. Assalamualaikum to Muslim. See the title POYO? Haha. Sebenarnya tak tahu nak letak tajuk apa. Ok i really miss him. Who? Yes! Shuk. Hm kenapa ek? Kenapa dia ni mcm ni? Alaaaaa sumpah tak faham. Dia cakap ''kita kawan dulu bole tak''. Ehhh? Ape benda ni? means relay aku dgn dia dah takda laa? Aku rasa macam nak hentak kepala dekat dinding je woii. Aku ingatkan aku belum break off lagi dgn dia. Tapi kalau dia dah cakap macam tu means kiteorang dah takda pape. So I'm Single KOT. Terus terang aku still sayang dia gila nak mati. Nak break dgn dia macam tk sanggup je. Tapi lagi tak sanggup nak tanggung apa yg aku kena selama ni. Dari cakap dengan dia baik aku ckp dengan tiang lagi bagus kot? Sokay, lupa jelaa kan. Tadi petang lepak lanai dengan budak budak ni. Macam takde function je sebab hujan. Haha, dok situ asyik captured pic je. Pastuu jalan jalan naik moto. Dak waput le ni tetibe je nk lepak. *selalu dia yg malas*. Masa nak balik tu asyik gelak je atas moto. Kesian waput. Sekarang ni waput dah ada nickname yg baru. KATEK we call her. Baru tadi dapat nme tu sebab dia bawak moto ex5 nampak pendek. HAHA. Ayang waput. Disebabkan main hujan tadi aku rasa nak demam pulak. Takpaaa laa. Lagi suka demam! Bye.