//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Serabut -,-

Entry updated on Saturday 16 February 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Hi hi. Harini mood aku kurang sikit. Otak aku serabut gilaaa nak mati. Fedup kot mcm ni. Lepas satu, satu masalah yang datang. Ok first nak cite pasal shuk. Malam semalam kan dia ni biol doe. Pukul 1 pagi meseg aku. Nasib aku tak tido time tu~ Dalaa time tu aku takda mood. Reply text dia pun pendek-pendek. Sapa yg kenal aku tahu la aku macam mana. Kalau aku takde mood memang aku reply sepatah-sepatah. Aku rasa dia dah faham. About 1.30 pagi gitu le dia cakap nk call malas nk meseg. Aku cakap la aku ngantok tapi dia cakap kejap je nak call. Aku pun angkat laaa. Time tu suare aku memang lain gile sebab aku lagi SIKIT dah nak tido. Pastu cakap punya cakap tetibe dia cakap dia nak nyanyi. Aku pun iyewkan leee. Ommei je suare dia nyanyi. Dia nyanyi lagu ''Rahsia pohon cemara''. Best laa jugak even sengau sikit. *gelak jahat* Lepas dia nyanyi tu aku tertido sekejap. Pastu dia cakap kalau nak tido pegi le tido. Lepas dah letak tu, tetibe aku tak boleh tido pulak. EH! Sumpah bengang. Aku text dia aku cakap dodoikan aku balik! Pastu dia pun call balik. Hihihi tahu tak sampai pukul 4 pagi aku gayut dgn dia. Dushh dushhh xD Lama ek? Esoknya aku bangun lambat pastu kne marah. Errr shuk ah ni saje kacau aku. Takpa laa. Bagus jugak dia call. Dapat balik mood aku. Dia call asyik buat aku gelak je. Ni haaa lagi satu, pasal KakBedah. Doublee errr! sumpah aku hangen gilaa nak mati tahap kucing beranak. Malas nak cite panjang panjang. Kang lain pulak jadinyaa. Da la tido dulu. Assalamualaikum. *ayang mon's :)