//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



Up down up down.

Entry updated on Tuesday 26 March 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Assalamualaikum. Hai hai. Sekian lama tak update! Aummm. Rindu my blog. Ceh lorat je. Haha. Okay. Today 26/3/2013. My Annivesarry with KakBedah. Haha. Dah takdenye nak sorok sorok bagai. Semua dah tahu! Puiii~ Baru nak secret sikit sampai 4bulan ke hapeee. Tapi baru 1month dah kecoh dah. Sokay. Hahaha. Papepun ayang kak bedah saya :') petang tadi dapat date dengan dia. Hilang sikit rindu. Cuti seminggu lama tak jumpa k. Tolong faham sikit :3 Tahu tak. Petang tdi ayep bawak aku naik fixie are2 pastu boleh pulak geng geng lembu nampak. Dah semuanya tengok aku dengan ayep. *bapak segan* Lalu depan diaorang aku buat bodoh je. Hahaha dah le segan bapak. Pastu kawi boleh cakap ''sweet siakkk' aku dah gelak je atas fixie tadi. Pastu kawi dengan cemon panggil aku dengan ayep. Aku ingatkan ada apa le rupenye nak ajak tangkap gambar. Hahaha. Aku tanak. Tah pape je. Pastu ayep cakap kawi amek gambar sesenyap. Gilaaa! Kalau aku dapat kau kawi memang aku pijak pijak! K tutup cite. Ayep cakap dgn aku yg aj dah ckp dengan shuk yg aku couple dengan ayep. Yejew aj ni? Peh aku kecot siak dengar ayep cakap. Peh peh. Patut le shuk dah lama tak text aku? hmmm kalau dah senyap gituuu je kan. Nampak sgt dah tahu. Takpe laa, kalau shuk dah boleh terima aku pon nak buat apa lagi. Hope shuk tak tarik muka bagai dengan ayep. Hope sangat :) diorang dulu dah la bestfriends. Tapi dulu la. Sekrang ayep tak habis habis dengan 'GayBoy' dia a.k.a AJ. Nak buat cane hati dah sayang. HAHA X) semalam punya semalam punya semalam kejap je dah sebulan putus dgn shuk. Apakan daya jodoh tiada. Apak dia takyah nak tacing lagi doe! Down terus mood aku ni kang. Hm esok hari rabu, ramai gila bapak hang kan. Untung aaa. Ramai ajak aku. Tapi masalahnya semalam aku dah pegi. Lagipun esok akak aku keje gilaaa. Huh lama tak lepak dengan ejol. Rindu~ sikit aaaa. Haha macam panjang je? Takpe bukan selalu. Always love youu AM :*