//Little Gee Dragon's ;
Home Profile Le' Bias Tutorial Linkies

Prince GD

Welcome to My Site. I'm a big fans of Big Bang. But I like GD's the most. If you dont like him, make sure be careful or I kick you down. Muahaha. Just Joke.
Gdragon Gdragon GDragon

Le VIP



EXCAHNGE LINK opened now.
No ADS LINK please.
FOLLOW dengan IKHLAS :)
No HARSH WORD please.


Put your cbox code here. width: 270px


V.I.P


Put yours followers code here.


Inspired.


Re-edit Fully by Janaaaa
Other stuffs by Atiqah
Basecode & Background by Fatin
Cursor by FatinHalid
GD's picture by weheartit



I want scream and shout.

Entry updated on Sunday 2 June 2013
Entry got 0 VIP | Fly to top :3


Assalamualaikum. Hai June :D Hihi today was 2 june. Rasanya belum lambat lagi nak wish. Hihi. Guys, Im back! Setelah sekian lamanyaaa menghilang. Haha. Takda la. Mood tak sampai selama 2 bulan ni nak updated blog. But now tengah rajin pulak. Banyak gila nak cerita ni. Hmmm. happy, sedih, keliru, tak tahu semua ada. Okay first nak cakap kat my lovely ayep Happy Annivesarry 3 Months sayang :). Aku tahu dah lepas tapi tetap nak wish jugak. Walaupun time tu kita gaduh dia tetap wish pepanjang tau. *terharu* Bulan Mei. Bulan yang banyak kali aku gaduh dgn dia! Muahahaha. Tak tahu la. Salah faham maybe? Entah ye kot. Seminggu duduk kl. Bosan je. Sumpah lepas ni aku tak nak duduk sana lagi. Gila wey berpisah dgn mama aku. Sampai demam demam k. Balik dari kl jumpa mama terus hilang demam aku. Caya dok? Tak percaya dah. Benda betul. Hahaha. Semalam date dengan ayep kat wedding abg daus. Hahaha. Lama tak jumpa sayang aku. Rindu katanyaa. Tapi dapat date kejap kejap je yela kan. Wedding kan ramai org. Lekkkk. Masa tengah makan dgn dia, dia boleh cakap depan aku yg esok dia nak main bola. Pastu tetiba muka aku berubah. HAHA. Aku tak tahu ah. Sekarang ni kalau dia cakap pasal bola mesti mood aku berubah. Pastu dia cakap 'marah ea' then aku senyum je. Hukhukhuk. *padahal dalam hati lain* Sekarang ni aku kena belajar stay cool and keep smile. Hmmm. Aku ni pun jenis yg kuat merajuk so tak boleh nak buat apa la kan. Kengkadang ada lah jugak kecil hati dengan dia tapi aku buat buat cool jehh xxx yeee dok betul. Aku ajet ajet yg aku ni OKAY padahal tak pun. Aku tanak dia tahu tapi dia tuu cekap sgt. Cepat je tahu kalau aku ni merajuk. Hahaha. Okay lah. Macam panjang? Tak kesah lah. Miss my bff act. Muah cetepekkkk :*